Dijital Pazarlama Otomasyonu Nedir?

Dijital Pazarlama Otomasyonu Nedir?

Dijital pazarlama otomasyonu, pazarlama eylemlerinin otomatikleştirilmesi amacı ile var olan yazılımı ifade eder (Hubspot, 2017). Birçok pazarlama departmanı, e-postalar, sosyal medya ve diğer web sitesi işlemleri gibi tekrarlanan görevleri otomatikleştirmek zorundadır. Dijital pazarlama otomasyonu ise teknolojisi ile bu görevleri kolaylaştırır. Dijital pazarlama otomasyonu yazılımları, pazarlama görevlerinizi daha düzenli ve verimli bir şekilde önceliklendirmenize ve yürütmenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Peki bu pazarlamacı olarak sizin için ne ifade ediyor?

Pazarlamanızın asıl amacı şirketiniz için daha fazla gelir elde etmektir. Bunu gerçekleştirmek için web sitenize trafik çekmeniz, bu trafiği potansiyel müşterilere dönüştürmeniz ve bu potansiyel müşterileri satışa çevirmeniz gerekir. Pazarlama otomasyonunun gerçekten bir etki yarattığı yer bu sürecin dönüşüm ve kapanış aşamalarıdır.

Dijital pazarlama otomasyonu ayrıca pazarlamacıların aşağıdakileri kolaylaştırmasına yardımcı olur:
• Lead üretimi
• Segmentasyon
• Lead besleyici ve lead puanlama
• Müşteri yaşam döngüsü pazarlaması
• Çapraz satış
• Müşteri sadakati
• Yatırım getirisi ölçümü

Dijital pazarlama otomasyonu sayısız pazarlama çabanıza değer ve yatırım getirisi getirir. Talep Gen Raporuna göre, B2B pazarlamacılarının% 67’si, lider beslemeyle satış fırsatlarında en az% 10 artış gördüklerini,% 15’i ise fırsatların% 30 veya daha fazla arttığını söylüyor. Akıllı organizasyon ve süreç uyumu ile birleştirilen doğru dijital pazarlama otomasyon platformu, geçen ay gönderdiğiniz promosyon e-postası ile geçen yıl düzenlediğiniz web semineri ve CEO’nuzun bu hafta gördüğü veya beklediğiniz gelir arasındaki noktaları birleştirmeyi mümkün kılar. gelecek çeyreğe bakınız.

Dijital pazarlama otomasyonunun özellikleri şunlardır: e-posta pazarlaması, açılış sayfaları ve formları, kampanya yönetimi, katılım pazarlaması, tahmin ve puanlama, müşteri yaşam döngüsü yönetimi, CRM entegrasyonu, sosyal pazarlama yetenekleri, mobil pazarlama yetenekleri ve pazarlama analitiği.

Bimarkaut, dünyanın en popüler platformunlarını kullanarak hedeflerinize ve YG beklentilerinize ulaşmanızı sağlayabilir. Bu platformlar size yukarıdakilerin hepsini ve daha fazlasını sunar.

İşletmeniz için bir pazarlama otomasyonu çözümü arıyorsanız, bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Scroll Up
%d blogcu bunu beğendi: