Pazarlama otomasyonu nasıl yarar sağlar?

Pazarlama otomasyonu, işletmelerin zamandan ve paradan tasarruf etmelerini, pazarlama yatırımlarını ölçmelerini ve optimize etmelerini ve daha hızlı gelir elde etmelerini sağlar.

Karşılaştırma analizimize göre, pazarlama otomasyonu kullanan işletmeler, işletme hatlarını % 45 artırabilir, % 25 daha yüksek gelir elde edebilir ve satış temsilcilerinin satışlarda % 22 daha az zaman harcamasına izin verebilir.

Pazarlama otomasyonu, modern pazarlama ekipleri için olmazsa olmazlardandır. Zamandan ve paradan tasarruf etmenize, yatırımları ölçmenize, operasyonel verimliliği artırmanıza ve gelir artışını hızlandırmanıza yardımcı olmak için pazarlama görevlerini ve iş akışlarını düzenler, otomatikleştirir ve ölçer.

Pazarlama Otomasyonu Nasıl Yarar Sağlar?

Çok yönlü bir pazarlama otomasyon platformu, e-posta pazarlaması, doğrudan posta, açılış sayfaları ve formları, sosyal girişimler ve daha fazlası dahil olmak üzere tüm kanallarda pazarlama kampanyalarını kapsar. Pazarlama otomasyonu, B2B ilişkilerini ve B2C pazarlama ve satış ekiplerinin, müşteri ilişkilerini derinleştirmek ve genişletmek ve müşteri deneyimini geliştirmek için kişiselleştirme ve kanallar arası kampanya yönetimini kullanarak, satış ve çapraz satıştan sadakat ve tutuma kadar tüm müşteri yaşam döngüsü boyunca kampanya yürütmesini sağlar.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Scroll Up
%d blogcu bunu beğendi: