Pazarlama otomasyonu yazılımı: İşe yarar mı yoksa, yaramaz mı?

pazarlama otomasyonu yazılımı

Bir pazarlama otomasyon ajansı olarak, nerede durduğumuzu zaten biliyor olabilirsiniz…
Ancak bu makalede, işinize neden yardımcı olabileceğini açıklamak istiyoruz.

Pazarlama otomasyonu yazılımı nedir?

Pazarlama otomasyonu yazılımı pazarlama süreçlerini ve görevlerini kolaylaştırır. Bir zamanlar uzun soluklu veya sıradan olan aynı görevler pazarlama otomasyonu ile kolay, hızlı ve otomatik hale geliyor.

Pazarlama otomasyonu yazılımı, kampanyalardan elde ettiğimiz yatırım getirisini de artırıyor. Artık müşteri davranışlarını izleyebilir ve müşterileri öncekinden daha doğru ve anlayışlı hedefleyebiliriz.

Pazarlama otomasyonu yazılımı ne için kullanılır?

İşte pazarlama otomasyon yazılımının pazarlamacılara aşağıdaki konularda yardımcı olabileceği ortak alanlar:

1. Kampanya başlatmak

Pazarlama otomasyon platformlarında hepsini yapabilirsiniz. İzleyiciler oluşturabilir, reklam öğeleri tasarlayabilir, müşteri verilerini yönetebilirsiniz – bunlardan birkaçı. Etkili kullanıldığında, satın alma kampanyaları oluşturabilir ve mevcut müşterilerin elde tutma durumunu iyileştirebilirsiniz.

2. Seyahatleri planlamak ve haritalandırmak

Çoğu pazarlama otomasyon yazılımıyla, müşteri seyahatlerinizi haritalandırabilirsiniz. Bunu yaparak, aldıkları iletişimin iş akışlarını ve hangi zamanda eylemlerini temel alarak oluşturursunuz.

3. Kitlenizi hedefleme ve bölümlere ayırma

Özellikle e-posta pazarlamada, otomasyon yazılımı müşterileri hedefleme yöntemimizde devrim yarattı. Demografi, cihaz ve davranış temelli hedefler yapabiliriz. Depolanan müşteri verileri, başlatılan her kampanyanın başarısında büyük rol oynamaktadır.

4. Gerçek zamanlı optimizasyon

Bazı dijital kanallarla, kampanyalar gerçek zamanlı olarak optimizasyona izin verir. Bir Facebook kampanyası yürüttüğünüzü hayal edin. Müşterilerinizin gördüğü reklamlar, gerçek zamanlı performansa göre otomatik olarak değişecek ve optimize edilecektir.

Başka bir örnek e-posta ile olacaktır. Bir e-posta kampanyasının konu satırlarını bir e-posta servis platformu içinde test edebilirsiniz. Bir sürümü izleyicinin% 10’una, diğer sürümünü% 10’una göndermek isteyebilirsiniz. Yazılım, en yüksek açık orana sahip en iyi konu satırını otomatik olarak algılar. Ardından, bu konu satırında izleyicinin kalan% 80’ine otomatik olarak gönderilir.

5. Raporlama ve analitik

Pazarlama otomasyonu yazılımı, kavrayışlı kampanya sonrası verileri sunar. Ve hepsi otomatik olduğundan, sizin için tüm veri toplama işlemlerini yapar. Sonsuz tutarsız raporlara elveda sallayın ve Microsoft Excel çalışma tablolarını el ile oluşturun!

6. Pazarlama otomasyon yazılımını seçme

Pazarlama otomasyonu yazılımı seçmenin harika faydalarını paylaştık, peki sonrası? Pazarlamanız için ne kadar güçlü bir otomasyon olabileceğini keşfetmek için bugün bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Scroll Up
%d blogcu bunu beğendi: